Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Hannah - 14 februari 2009 12:35

När de är såhär vintrigt och kallt så kan jag bara inte sluta tänka på nä jag och terran var till Sthlm... De var så jäkla kul!!

Och VARMT!! Som utlandet...(va jag har hört iaf):D


Lökade som galningar....

De var ju varmaste helgen i sthlm på HELA sommaren! Snacka om att vi prickade in rätt tid å fara!! Måste lägga in lite bilder så ni får se.....mest på oss då...men de blir ju så..:)

Men kolla in hur flottiga vi är på vissa bilder!!

GAALET ALLTSÅ!






Här var de så hett så ni fattar de inte!! :O


SÅ SJUKT VARMT HÄR!!



Terran på flygplatsen påväg till sthlm:D



Kolla flottet!!:D



Stolt för sina....haha...ja vad tror ni själva??!!;)

Hon var lite bränd:)



Lika som bär!! Hahahahahahaa!! (haha, kolla texten i tidningen----> "En känd profil från byn"! HAHAHAHAAH!



Flottisar!!:D



Terran klar för party;)



Jag och mannen!



Jahaa ja:)



På väg ner för att ta oss ett glas i baren;)



Blåser iväg dig!!!



Vi 2<3<3<3



Igen;)



Trötta efter en helg i sthlm!!



Av Hannah - 14 februari 2009 11:56

Då var det alla <3 dag igen då;)


Ligger i sängen....och vänder mig mot min karl som sliter och rycker i mig för att jag ska komma lite närmre;)


Då kommer de!! Plötsligt händer det!!!!


Min man- Hörrö ja tänkte att vi skulle åka ut och käka idag??


Jag- Jahaaaa?!?!:O Varför då? (måste kolla om han verkligen kommer ihåg att de är alla <3 dag...för isf är de första gången i hans 25 åriga liv!!:D )


Min man. Jaa, men de är ju alla <3 dag idag:)

Så du kan väl boka ett bord någonstans där du vill äta:)


Snacka om att han kan om han vill:)

Detta har aldrig hänt förr..

Man blir såå GLAD!!:D


Nu ska jag ringa och boka bord....Hej hej!

Ovido - Quiz & Flashcards