Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Hannah - 18 februari 2009 14:51

Nu blev jag ju genast MYCKE lugnare!! Attans oxå...Nåja, jag får trösta mig med att de bara är -23 ute:D


Hoppas detta går vägen...gumman står iaf i go värmaren där ute....så hoppas hon mjuknar upp lite;)


Allt är packat och klart!

Fått besked om a-kassan....får väl pengar den 26!! Wiiieeh:D


Mamma ringde nyss och var i upplösningstillstånd:D Haha... Rabblade upp allt möjligt..:)

Även att de är SAFTIGA böter i finland:)

-jo...jag har tänkt på de;)

Funderade även om dom kanske hade vänster trafik;)


Haha..hon är söt "lill mommo";-*


Nu ska jag ringa till brorsan och kolla så han packat sockar och kallingar!! (mohahahahaha, MAMMA då;)


Hej hej....kommer sakna mitt rena hem:( Och min familj här i läggan...nåja...dags att stänga av datorren:P


Ännu en gång...HEJ HEJ!



Av Hannah - 18 februari 2009 09:23

Utmaningen sen syrran;)


Vaknade tidigt idag..... är nog ganska redo för att åka idag:D

Tycker inte om att köra såhär långt när de är typ 30 grader kallt ute:O


Nåja...har inget vettigt att säga...så jag styr mina steg mot hallen och klär på mig ist och ger mig ut på en prommis.


Hei hei

Ovido - Quiz & Flashcards