Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Hannah - 6 februari 2009 22:14

Jahaa...då lider denna dag mot sitt slut...

Har fuskat lite idag...:/


Kände mig såhär----->


GALEN till dehär---->



Men efter att hå fått de..så känner jag mig bara--->


Så imorrn blir de bara----->


Och---->



Så deså;)


Men erkänn att jag är rätt söt;) Hehh.


I know....mycke bilder....med de är så mycket lättare att beskriva hur man känner....

En bild säger mer än 1000 ord:)


Kram o God natt!

Av Hannah - 6 februari 2009 17:07

Gled runt här på nätet och hittade ett klipp från programmet: Semester svenskar...


Då kommer en kille och en tjej fram och ska klaga på rummet till killen som jobbar på hotellet!


Typ såhär lät de...X-D


Tjejen- Alltså vad menas med dubbelrum?? (lite dryg)

Det står dubbelrum på biljetten men vi har bara ETT rum!!


Killen på hotellet- Ja, men de betyder att de är ett rum med dubbel säng...alltså säng för två pers.


Killen och Tjejen- Ja men vi var HELT säkra på att dubbelrum betyder två rum!

Då kan ni ju kanske skriva dubbelsäng istället för dubbelrum.


HAHA!! Behöver jag säga att tjejen var blond och killen kunde knappt svenska;) (inget rasistiskt menat)


De var bara föööör KUL!! Haha...

Tröga svenskar! Hohoh--->


Av Hannah - 6 februari 2009 16:44

Helt vanligt chokladbollar:)

 

Ingredienser


100 g margarin
1.5 dl strösocker
1 msk vaniljsocker
3 msk kakao
5 dl havregryn
2 msk vatten eller kaffe


Garnering
Färgglatt strössel eller kokos

Ca 30 stycken chokladbollar.


Gör så här

1. Rör ihop rumsvarmt margarin och strösocker.

2. Tillsätt vaniljsocker, kakao, havregryn och vatten eller kaffe. Blanda allt väl.

3. Bred ut garneringen på en tallrik. Forma massan till små bollar och rulla i garneringen.


Av Hannah - 6 februari 2009 16:06

Jepp....dit har jag varit idag... Och denna gång var jag inte sur och galen när jag klev ut därifrån:D

Bara 100kr fattigare...

För det var de det kostade att skriva mitt namn på ett papper! (med tanke på dagens bensinprser):)


Efter de drog ja iväg och köpte mat till min kära alma;)

Och när vi var där fick hon JÄTTE MYCKE GODIS!!

En hel låda och en hel stor påse....hon var nöjd kan jag säga:) Så nu är hennes mat förråd och godisförråd proppat:T


Men mitt desvärre....de gapar TOMT:D

Men de är bra...här behövs inge mer;)

Kan ju alltid knapra på en hundgodis om jag känner mig sugen:D HAHH!


Tarja....jag ska surfa iväg och kolla receptet på "pallerot":)


Heippa!

Ovido - Quiz & Flashcards