Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Hannah - 23 februari 2009 21:45

Mår illa:( Har gjort de i två dagar nu...men bara på kvällen.

Fiiiii va äckligt de är.

Kanske en bäbbä i magen??:)

Inte omöjligt:)


har varit till petra en sväng nu på kvällen....

Ligger och glor på advokaterna..

Trött på vädret.

Trött på gubben som plogar här.

Han verkar vara 4 år typ. Mycke löjlig iaf!


Måste prata me hyresvärden...måste få en ny dusch...grej:D

Va heter de?!:-o


Måste in på arbets igen!! Dom strular ju så förbannat.


Har hittat ett födelsemärke på rygen som ser lite misstänksamt ut:/ Skulle behöva kolla upp de...


Jo men lugna ner er nu....dehär me bäbbän är inte omöjlig men inte troligt:) Jag är inte gravid. Men skulle gärna vara de:)


Nå nu ska jag dricka lite vatten...så kanske jag slutar må illa:(


God natt och hej då!

Av Hannah - 23 februari 2009 15:53

Fick lite ont i skallen nu....hohh...har varit en dålig dag idag...


Nu måste ja kolla maten...


Och ingen tindrus blev de idag heller... Hon ska vara i jämtön ist...nåja...får sno henne någon annan dag:)


Hej



Av Hannah - 23 februari 2009 10:50

Jepp....Inte ska de vara lätt inte.


Satt och skickade in kassa kort...då står de att jag är avanmäld från arbets från och med 2009-02-18.

Har fått ringa som en galning fram och tillbaka hela tiden...Arbets, a-kassan. arbets, a-kassan!

Trött i skallen.


Skulle ringa krille men ringer på fel telefon!! Haha! Får prata med Jocke....och innan jag fattade de:D HAHAHAAAHAAH! Så fult....jag hann tillochmed börja prata om arbets och a-kassan innan jag hör att han säger: Eehhmm....de är jocke dehär?!

OJ haha, måste ha ringt fel!!:D

Jo de har du nog:D


FLUMMIGT:)

Jag är så vimisg att nu ska jag ta bilen och åka o sola en stund.

Sen blir de nog en walk.


Uäkk för allt sånthära!!:O

Ovido - Quiz & Flashcards